Przejdź do głównej zawartości

Jesienne plakaty w naszym domu od Poster Store

Jesień to moja ulubiona pora roku, uwielbiam przede wszystkim barwy, które w tym okresie otaczają nas na każdym kroku. To także czas kiedy nasz dom mieni się w brązach, beżach i czerwieni. Bardzo lubię wystrój w tych barwach, moim zdaniem ociepla wnętrza, mi osobiście także poprawia nastrój :-). W tym roku do naszych corocznych dekoracji doszły także plakaty w stylu skandynawskim ze strony Poster StoreOd kiedy pojawiły się u nas ubiegłej zimy, wiedziałam, że staną się stałym elementem dekoracji naszego domu. I tak też się stało :-) Ostatnio pojawiło się u nas sporo nowości, oczywiście w typowo jesiennych klimatach. 


Ściana nad stołem w salonie jest miejscem na którym znajduje się nasza główna galeria plakatów. Po przeprowadzce długo nie mieliśmy pomysłu jak ja zagospodarować, aż pewnego dnia podjęliśmy decyzje o zawieszeniu tam plakatów, i to był strzał w dziesiątkę. Dzisiaj nie wybrałam sobie, aby znajdowało się na niej coś innego. Obecnie dominują na niej jesienne krajobrazy i trawy, które stały się moim ulubionym motywem :-)




W naszym salonie znajdują się jeszcze dwa inne miejsca w których znajdują się plakaty. Pierwszym z nich jest komoda pod telewizorem. Tutaj ramki z obrazami pełnią nie tylko funkcję dekoracyjną, ale także rozwiązały problematyczna kwestie kabli, gdyż zwyczajnie je ukrywają :-) Kolejnym miejscem w salonie w którym plakat sprawdził się nam idealnie do kolejna komoda. Tym razem postawiłam na nieco inną tematykę plakatu i wybrałam przepiękny, w typowo jesiennym klimacie obraz Fridy. Obecnie to mój ulubiony plakat :-)




W pokojach chłopców również dominują plakaty. U młodszego synka mamy trzy ramki w tym dwie z obrazkami zwierząt (żyrafy i kotka) oraz plakat z cytatem w języku angielskim z naszej ulubionej książeczki pt. "Nawet nie wiesz jak bardzo Cię kocham". U starszego synka mamy dwa plakaty przedstawiające odpowiednio Ziemie i Księżyc. 



W naszej sypialni także zagościł plakat przedstawiający Wieże Eiffla. Nasz wybór nie przypadkowo padł na ten oryginalny obraz, gdyż w tym roku zmuszeni byliśmy przełożyć nasz rodzinny wyjazd do Paryża. Widok symbolu stolicy Francji nieco rekompensuje nam utracone wakacje i jest jednocześnie bardzo stylowym elementem wystroju pokoju.   


Ostatnim pomieszczeniem do którego zamówiłam plakaty była nasza kuchnia. Na stronie sklepu Poster Store są na prawdę piękne obrazy pasujące idealnie do każdej kuchni. Ja wybrałam w sumie aż pięć różnych plakatów, trzy obrazujące typowe kuchenne atrybuty jak kawa czy czekolada, jeden z ziołami oraz jeden przedstawiający pięknego pawia :-) Ten ostatni nie był w kategorii plakatów kuchennych, ale tak mi się spodobał, ze musiałam go mieć :-)









Nasze zamówienie, jak zawsze dotarło do nas w przeciągu kilku dni. Plakaty zawsze są bardzo starannie zabezpieczone przez zgnieceniem. Osobiście zakochałam się w tych jesiennych klimatach a połączenie brązów, czerwieni i pomarańczu sprawia, że każdego dnia mamy w domu polską złotą jesień. 

Jeżeli i Wy szukacie ciekawego pomysłu na jesienne aranżacje w Waszych domach, to koniecznie zajrzyjcie do sklepu Poster Store. Znajdziecie tam ogrom inspiracji i tysiące przepięknych plakatów. Na potwierdzenie tego mam dla Was poniżej kilka wybranych inspiracji :-) 


Na koniec mam także dla Was niespodziankę, kod rabatowy na wszystkie plakaty (z wyłączeniem kategorii skeleton) o wartości 35% zamówienia. 

Wystarczy podczas składania zamówienia wpisać hasło: domowezacisze35

Kod jest ważny do 28 października 2020 











Komentarze

  1. Takie plakaty wyglądają ciekawie i mogą być fajną dekoracją domu

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawie to się prezentuje na Twoich ścianach, musze się zastanowić jakie u mnie by pasowały :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te plakaty są prześliczne! Chyba sama pomyślę o takich dls nas! :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Ponad 100 pomysłów na prace plastyczne dla dzieci

Dla wszystkich którzy lubią kreatywne zabawy postanowiłam zabrać w jednym miejscu ponad..... pomysłów na prace plastyczne. Proste w wykonaniu, nie potrzebują dużych nakładów materiałów ani czasu. Mamy nadzieje, że spodoba Wam się takie zestawienie :-)  

Niezbędnik każdego chłopaka oraz Niezbędnik akażdej dziewczyny. Jak ogarnąć dojrzewanie - Wydawnictwo Debit

Dziś chciałam Wam przybliżyć dwie bardzo wartościowe książki, które w bardzo prosty, przystępny a przy tym subtelny sposób opisują zmiany jakie powstają w ciele dojrzewającego nastolatka. Dwa niezbędniki, jeden skierowany do chłopców, drugi do dziewczynek, to książki, które powinny trafić w ręce każdego nastolatka. Publikacje ukazały się na rynku nakładem Wydawnictwa Debit .

Uciekający pieprz - "Wakacyjne PIĄTKI z eksperymentami"

Kolejny wakacyjny piątek i kolejny eksperyment w ramach inicjatywy "Wakacyjne PIĄTKI z eksperymentami ", której pomysłodawczynią jest  Karolowamama .  Do wykonania naszego eksperymentu - uciekający pieprz - potrzebujemy: - miski/głębokiego talerza, -  pieprzu, - płynu do naczyń, - małego pojemnika, - wody.