Przejdź do głównej zawartości

NADGRYZIONE ARBUZY - PUZZLE DIY

Dziś mamy dla Was propozycje zabawy, która przygotowałam dla Nikosia. Są to puzzle DIY z arbuzami w roku głównej.   



Przygotowałam Nikosiowi sześć par puzzli. Wykonałam je z kartonu po zabawce, który był biały (brązowy nie dalby takiego efektu). Odrysowałam trzy koła i po wycięciu przecięłam je na poł. Następnie wycięłam przy pomocy nożyka do cięcia różne wzory. Na koniec wszystko pokolorowałam mazakami. Przygotowanie zajęło blisko godzinę, ale było warto, Nikos bardzo lubi je układać :-)   

 Zobaczcie sami :-)











Komentarze

  1. Powiem Ci, że niby banalnie prosty pomysł na puzzle DIY. Ale pięknie wyglądają i syn widać zainteresowany dopasowaniem elementów

    OdpowiedzUsuń
  2. Niby prosty pomysł, ale efekt końcowy jest naprawdę niesamowity.

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialny pomysł! W sam raz dla mojego malucha!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie one graficznie przygotowane, super 🤗

    OdpowiedzUsuń
  5. Czerwony?
    Do projektu "Pod kolor"? :-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Ponad 100 pomysłów na prace plastyczne dla dzieci

Dla wszystkich którzy lubią kreatywne zabawy postanowiłam zabrać w jednym miejscu ponad..... pomysłów na prace plastyczne. Proste w wykonaniu, nie potrzebują dużych nakładów materiałów ani czasu. Mamy nadzieje, że spodoba Wam się takie zestawienie :-)  

Niezbędnik każdego chłopaka oraz Niezbędnik akażdej dziewczyny. Jak ogarnąć dojrzewanie - Wydawnictwo Debit

Dziś chciałam Wam przybliżyć dwie bardzo wartościowe książki, które w bardzo prosty, przystępny a przy tym subtelny sposób opisują zmiany jakie powstają w ciele dojrzewającego nastolatka. Dwa niezbędniki, jeden skierowany do chłopców, drugi do dziewczynek, to książki, które powinny trafić w ręce każdego nastolatka. Publikacje ukazały się na rynku nakładem Wydawnictwa Debit .

Uciekający pieprz - "Wakacyjne PIĄTKI z eksperymentami"

Kolejny wakacyjny piątek i kolejny eksperyment w ramach inicjatywy "Wakacyjne PIĄTKI z eksperymentami ", której pomysłodawczynią jest  Karolowamama .  Do wykonania naszego eksperymentu - uciekający pieprz - potrzebujemy: - miski/głębokiego talerza, -  pieprzu, - płynu do naczyń, - małego pojemnika, - wody.