Przejdź do głównej zawartości

Domki - Wydawnictwo Mamania

Kochani, dziś chciałam Wam przybliżyć cudowną kartonówkę autorstwa Hectora Dexet'a, która właśnie ukazała się na polskim rynku nakładem Wydawnictwa Mamania. Domki to książka, która pozwala najmłodszym odkrywać taczający je świat, poszerzać swoją wiedzę o nim oraz zachęca do dalszych poszukiwań. Pomysłowa, niezwykle przemyślana, barwna i co najważniejsze z bardzo dużą dawką wiedzy, którą nasze maluszki będą nabywać podczas czytania i oglądania. U nas obecnie to ukochana pozycja piętnastomiesięcznego Nikodema.  




Dom to dla każdego z nas miejsce wyjątkowe, w którym każdy czuje się bezpiecznie. To miejsce, które dla maluszków jest ostoją spokoju, miłości i ciepła, dlatego tak chętnie poznają domy innych ludzi i zwierząt. I tu warto sięgnąć po książkę dla dzieci pod tytułem Domki, w której autor przedstawia wiele różnych domów. Dzieci dowiedzą się między innymi grze mieszkają Indianie, czy  Eskimosi. Wiele uwagi autor poświęca zwierzętom, dzięki czemu maluszki poznają domki żab, pszczół, kotów, ślimaków czy ptaków.




Tekst jest króciutki i zrozumiały, idealnie się sprawdza u najmłodszych a w połączeniu z prostymi ilustracjami tworzą spójną i bardzo estetyczną całość. Dodatkowym plusem publikacji są wycięcia, które znajdują się na większości stron. Mój 15 miesięczny bobas uwielbia przez nie zaglądać oraz wkładać do nich paluszki. 





Domki to jedna z ciekawszych książek dla dzieci jaką posiadamy w naszej domowej biblioteczce. Ta dość niepozorna na pierwszy rzut oka pozycja to źródło ogromnej wiedzy oraz inspiracja do wielu rozmów i poszukiwań. Sama byłam zaskoczona gdy pod wpływem tej książeczki zaczęłam wymienić synkowi inne domki zwierząt, które nie wystąpiły w publikacji, ich ilość szczerze mnie zaskoczyła :-) Nikodem jest wielkim fanem zwierząt i bardzo upodobał sobie tą książeczkę. Jeżeli macie w domu małego miłośnika fauny, to bardzo Wam polecamy tą pozycję, na pewno skradnie serce także Waszych pociech :-)


Tania książka - Tanie Książki i podręczniki

Komentarze

  1. Ale cudownie się zapowiada ta książeczka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie książeczki bardzo lubiła moja córka...Mają coś w sobie, co zajmuje dzieci na długo...

    OdpowiedzUsuń
  3. wygląda naprawdę przyjemnie, dzieciakom na pewno się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak słodka ta książeczka, z przyjemnością obejrzałam zdjęcia :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała książeczka i myślę, że u nas znalazłaby zainteresowanie. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda bardzo sympatycznie, myślę, że mojemu najmłodszemu przypadłaby do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niby niepozorna, ale prezentuje się wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Po raz kolejny jestem oczarowana książką, którą proppnujesz! Jest przepiękna, bardzo kolorowa i interaktywna - a do tego sporo uczy i na pewno każdemu maluszkowi się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jako dziecko bardzo lubiłam takie książeczki z wycięciami :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Ponad 100 pomysłów na prace plastyczne dla dzieci

Dla wszystkich którzy lubią kreatywne zabawy postanowiłam zabrać w jednym miejscu ponad..... pomysłów na prace plastyczne. Proste w wykonaniu, nie potrzebują dużych nakładów materiałów ani czasu. Mamy nadzieje, że spodoba Wam się takie zestawienie :-)  

Niezbędnik każdego chłopaka oraz Niezbędnik akażdej dziewczyny. Jak ogarnąć dojrzewanie - Wydawnictwo Debit

Dziś chciałam Wam przybliżyć dwie bardzo wartościowe książki, które w bardzo prosty, przystępny a przy tym subtelny sposób opisują zmiany jakie powstają w ciele dojrzewającego nastolatka. Dwa niezbędniki, jeden skierowany do chłopców, drugi do dziewczynek, to książki, które powinny trafić w ręce każdego nastolatka. Publikacje ukazały się na rynku nakładem Wydawnictwa Debit .

Uciekający pieprz - "Wakacyjne PIĄTKI z eksperymentami"

Kolejny wakacyjny piątek i kolejny eksperyment w ramach inicjatywy "Wakacyjne PIĄTKI z eksperymentami ", której pomysłodawczynią jest  Karolowamama .  Do wykonania naszego eksperymentu - uciekający pieprz - potrzebujemy: - miski/głębokiego talerza, -  pieprzu, - płynu do naczyń, - małego pojemnika, - wody.