Przejdź do głównej zawartości

Wyprawka do szpitala dla maluszka

Przygotowanie torby do szpitala dla naszego maluszka stanowi punkt kulminacyjny naszych przygotowań na jego powitanie. Do pierwszego spotkanie oko w oko pozostało już niewiele czasu, dlatego chcę mieć pewność, ze wszystko jest dopięte na ostatni guzik. Pakując wyprawkę dla synka starałam się wybrać tylko niezbędne rzeczy, które wiem, że na pewno się przydadzą. Czeka nas kilkudniowy pobyt w szpitalu, gdyż wiemy że będę miała cesarskie cięcie, w związku z tym przygotowałam w domu dodatkowe rzeczy na wypadek gdyby czegoś nam zabrakło. Mąż będzie nas codziennie odwiedzał, więc zawsze będzie mógł dowieść brakujące rzeczy. 





Przechodząc do sedna sprawy. Na sam początek należy pamiętać aby zabrać niezbędne dokumenty: 

Ja całość dokumentów związanych z porodem od samego początku gromadziłam w jednej teczce, stąd mam bardzo ułatwione zadanie. Poza nią muszę jedynie pamiętać o dowodzie osobistym. Musicie pamiętać o tym, że mieszkam w Wielkiej Brytanii i tutaj mogą być wymagane inne dokumenty niż w Polsce. Musicie się upewnić jaką dokumentacje wymaga szpital w karaj w którym rodzicie.


Kolejne co trafiło do torby to ubranka dla małego:

- pięć sztuk białych body,
- cztery pajacyki (z wywijanymi rękawkami, dzięki czemu nie          potrzebujemy niedrapek),
- jeden grubszy sweterek,
- dwie czapeczki,
- trzy pary skarpetek
- oraz otulacz.    








Nie zabrakło także kocyka. Ja wzięłam jeden z cieńszych ze względu na porę roku w jakiej rodzę. 


Ponadto spakowałam także dwie tetrowe pieluszki oraz ręcznik z kapturkiem i myjkę. Pamiętajcie aby wszystkie ubranka były uprzednio wyprane w delkatnym przeznaczonym dla niemowląt płynie. Ja nasze także wyprasowałam :-)



Nie można zapomnieć o pieluszka oraz produktach do higieny. Ja spakowałam 10 pieluszek jednorazowych, paczkę chusteczek WaterWipes oraz cztery produkty z serii ziajka dla niemowląt od pierwszego dnia życia.



W torbie znalazł się również smoczek. Co prawda Ignacy nigdy nie korzystał ze smoczków, ale wolałam być przygotowana na każdą ewentualność.   


Na koniec coś czego nie spakowałam do torby, ale o czym chciałam wspomnieć. Zestaw ubranek, który będzie czekał w domu a który mój mąż przywiezie nam do szpitala gdy będziemy go opuszczać czyli strój na wyjście ze szpitala dla naszego synka. Tutaj postawiłam na wygodę ale i elegancję :-) Wybrałam granatowe body i skarpetki jak również pajacyk z szeklami i czapeczką. W zależności od pogody w dany dzień będę miała także do dyspozycji kocyk.   



Całość idealnie zmieściła się w mojej trzykomorowej torbie z serii Sailor firmy St.Right 



Torba poza tym, że prezentuje się bardzo ładnie, jest także bardzo funkcjonalna. Posiada jeden dłuższy, regulowany pasek, który pozwala na noszenie jej na ramieniu, jak również dwie rączki, dzięki którym bez problemu możemy nieść ją w ręku. Dłuższy pasek jest odpinany dzięki czemu możemy dostosować ją do naszych potrzeb. 




Poza jedną główną i bardzo pojemną komorą posiada kilka mniejszych kieszonek. Z przodu mamy jedną na rzeczy oraz mniejszą na zamek, po bokach znajdują się dwie kieszonki na zamek. Tył także został wyposażony w kolejną kieszonkę na zamek. Takie rozwiązania sprawiają, że torba jest nie tylko pojemna ale i bardzo funkcjonalna i pozwala na oddzielenie drobniejszych przedmiotów w osobnych komorach. Sprawdzi się idealnie nie tylko do szpitala ale także na wyście do siłowni, basen czy choćby rodzinny wyjazd.  







Tak więc nasza torba jest już spakowana i czeka na godzinę "zero" :-)  




Torbę Sailor znajdziecie TUTAJ

Kolorowy Świat Bambino

Komentarze

  1. Myślę, że to bardzo przydatne porady! Podoba mi się, że podałaś jako przykład kosmetyki marki ZIAJA bo sama jestem ich fanką ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pamiętam jak sama kompletowałam wyprawkę, ale przeżycie, oczywiście wzięłam o wiele za dużo niż to było potrzebne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Torba ekstra :) Ja miałam dwie torby, jedna z rzeczami dla mnie, druga z rzeczami dla synka. Łatwiej było wszystko ogarnąć.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wcześniejsze przygotowanie daje wiele spokoju. A torba jak najbardziej przydatna. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna torba! Ja swoją spakowałam jakieś 8 godzin przed wyjazdem do szpitala i to tylko dlatego, że mąż mnie zmusił;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna torba. Elegancka! Chyba duży chłopczyk się urodzi ;) Ciuszki również cudne ;)
    U mnie również torba spakowana, a właściwie to dwie: dla mnie i synka ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna ta Wasza torba oraz wszystkie ubranka dla malucha.

    OdpowiedzUsuń
  8. Też niedawno kompletowałam taką wyprawkę do szpitala, ale dla maluszka praktycznie nic nie brałam, wszystko zapewniał szpital :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zauroczył mnie kocyk, bo też mamy z tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo przydatny wpis choć ja np rzeczy na wyjście dla mnie i dla dziecka miałam spakowane w oddzielną siatkę w foteliku samochodowym dla maluszka co by w torbie było luźniej

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładna torba, nawet jako mini podróżna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Taaaa, pamiętam wyczekiwanie godziny ZERO. Torba w kąciku także. To jest cudowny moment.

    OdpowiedzUsuń
  13. A dlaczego pięć sztuk body ale białych? Ja wzięłam kolorowe i raczej noczeni to nie zmienilo;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolor nie ma zadnego znaczenia. Ja poprostu takie wybralam jedynym argumentem hakim sie kierowalam przy ich zakupie byla cena - byly njtansze

      Usuń
  14. Torba mega mi się podoba i z pewnością przyda się jeszcze nie raz... jest super praktyczna i wygodna, a do tego ten piękny design <3
    Cala wyprawka zaś super i szczegółowa recenzja - pomoże niejednej przyszłej mamie (y)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ile cennych wskazówek, podrzucę przyjaciółce, bo jej przyda się być może lada moment.

    OdpowiedzUsuń
  16. Dobrze słucha się cennych porad doświadczonej osoby! Widać, że wiesz co robić i podchodzisz do sprawy z dużym spokojem. Ja pewnie mamą zostanę nieprędko, chociaż niezbadane są ścieżki losu, ale chciałabym pamiętać wtedy o Twoim wpisie! 😊
    Wszystkiego dobrego na tej ostatniej prostej dla Ciebie i Synka!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja nie zdążyłam naszykować takiej torby, bo syn jest wcześniakiem.

    OdpowiedzUsuń
  18. Dla maluszka idealne są bardzo dobrze dobrane wyprawki. Szczególnie w młodym wieku. Ja przygotowałam dla mojego pieluszki wielorazowe wraz z wyprawką i to wystarczy.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Ponad 100 pomysłów na prace plastyczne dla dzieci

Dla wszystkich którzy lubią kreatywne zabawy postanowiłam zabrać w jednym miejscu ponad..... pomysłów na prace plastyczne. Proste w wykonaniu, nie potrzebują dużych nakładów materiałów ani czasu. Mamy nadzieje, że spodoba Wam się takie zestawienie :-)  

Niezbędnik każdego chłopaka oraz Niezbędnik akażdej dziewczyny. Jak ogarnąć dojrzewanie - Wydawnictwo Debit

Dziś chciałam Wam przybliżyć dwie bardzo wartościowe książki, które w bardzo prosty, przystępny a przy tym subtelny sposób opisują zmiany jakie powstają w ciele dojrzewającego nastolatka. Dwa niezbędniki, jeden skierowany do chłopców, drugi do dziewczynek, to książki, które powinny trafić w ręce każdego nastolatka. Publikacje ukazały się na rynku nakładem Wydawnictwa Debit .

Uciekający pieprz - "Wakacyjne PIĄTKI z eksperymentami"

Kolejny wakacyjny piątek i kolejny eksperyment w ramach inicjatywy "Wakacyjne PIĄTKI z eksperymentami ", której pomysłodawczynią jest  Karolowamama .  Do wykonania naszego eksperymentu - uciekający pieprz - potrzebujemy: - miski/głębokiego talerza, -  pieprzu, - płynu do naczyń, - małego pojemnika, - wody.