Przejdź do głównej zawartości

Mikroskop dla malucha - idelany prezent dla małego odkrywcy - Clementoni

Dzisiaj mam coś dla małych naukowców, dzieci ciekawych świata i chcących odkryć wyższy stopień wtajemniczenia. Dziś chciałam Wam pokazać mikroskop inny niż wszystkie, zaprojektowany z myślą o najmłodszych zachwyca swym opływowym kształtem i prostotą. Firma Clementoni wychodząc na przeciw oczekiwaniom zarówno dzieci jak i rodziców stworzyła linię zabawek, które pozwalają najmłodszym na "dorosłe" zabawy połączone ze zdobywaniem nowych doświadczeń. Mikroskop dla Malucha to zabawka, która pozwoli dziecku odkryć otaczający nas świat widziany z innej perspektywy. 




Całość jest bardzo łatwa do złożenia. Oczywiście dla osoby dorosłej, nie mówię tu o 3 czy 4 latku :-) W pudełku znajduje się:

- mikroskop stereoskopowy (do złożenia),
- 2 soczewki okularów,
- soczewkę obiektywu,
- pojemnik,
- pincetkę,
- ilustrowane plansze,
- oraz instrukcję.




Sam mikroskop zalecany jest przez producenta dla dzieci od 4 roku życia, jednak jego obsługa jest na tyle prosta a elementy tak duże, że 3 latek z powodzeniem poradzi sobie przy jego obsłudze.



Mikroskop jest lekki przez co dzieci bez problemu poradzą sobie z jego przenoszeniem. Wielkość też nie za duża, ale dla maluchów idealna. Całość jest bardzo solidna i wytrzymała. Kolorystyka też bardzo przyjemna dla oka zarówno dziecka jak i dorosłego. Zestaw nie zawiera wielu elementów, a te które mamy w komplecie w zupełności wystarczają do przeprowadzenia pierwszych badań, eksperymentów i odkrywania mikroświata przez nasze pociechy. Duże pokrętło, którym bez problemu dzieciaki manipulują, do tego dwie komory na obserwowane przedmioty oraz zamykany pojemnik i pincetka. Bardzo ważnym elementem mikroskopu są dwa okulary, które umożliwiają obserwację bez zamykania jednego oka. Miejsce w któym umieszczamy obserwowane przedmioty jest bardzo duże, dzięki czemu dzieci mogą "wziąć pod lupę" swój ulubiony samochodzik, lalkę lub kawałek jabłka. Bez problemu wszytsko się zmieści. 


Zabawa zaczyna się już przy gromadzeniu przedmiotów do obserwacji. A potem jest już coraz ciekawiej. Pierwsze obserwacje wywołują zdziwienie i niedowierzanie a kolejne, już bardzie świadome są pretekstem do zadawaniu wielu pytań i odkrywania świata nauki. 


Mikroskop powiększa 8x co dla maluszków jest wystarczające i wywołuje ogromne WOW. Do zestawu dołączono także ilustrowane plansze z przykładami zabaw, które stanowią świetny przewodnik dla rodziców i podpowiadają jak zorganizować ciekawe zabawy z maluchami w domu. 



Mikroskop dla malucha to nie tylko fantastyczna zabawka, to także "sprzęt naukowy", który pozwala dzieciom od najmłodszych lat odkrywać, badać i stawiać pierwsze samodzielne kroki w wielkim świecie nauki. Polecamy serdecznie, jeżeli macie w domu dzieci w wieku przedszkolnym lub zwyczajnie szukacie prezentu dla maluszka to bardzo Wam polecamy ten mikroskop.

Na prawdę warto!!!


Mikroskop znajdziecie TUTAJ

Clementoni

Wpis powstał w ramach projektu: POLECAMY NA  ŚWIĘTA

https://ikwdomowymzaciszu.blogspot.co.uk/search/label/Polecamy%20na%20%C5%9Bwi%C4%99ta%20%3A-%29



Komentarze

  1. Fantastyczny! Uwielbiałam bawić się mikroskopem, kiedy byłam dzieckiem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajowy:-) aż żałuje że gdy byłam dzieckiem nie miałam takiej zabawki ;-) ale Dusia od Mikołaja też dostanie mikroskop (miał być właśnie z Clementoni jednak ostatecznie wybrałam inną firmę) więc przy okazji też się pobawię ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna sprawa :) Mój syn byłby zachwycony :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdecydowanie bardzo fajny pomysł z tym mikroskopem!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczny pomysł na prezent, lubiłam, kiedy moje dzieci takie dostawały, bo wówczas ich radość była wielka, a i na wiele czasu i mnóstwo pomysłów wystarczały, odkrywanie duszy badacza. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super pomysł na prezent! Teraz już na święta nie zdązymy ale może na wielkanoc taki sprawimy naszej 6latce!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł na prezent dla malucha! :)
    www.kobiecaintuicja.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakiś czas temu rozglądałam se za mikroskopem dla moich smyków, ale te które mnie interesowały były zbyt drogie - nie na moją kieszeń ;) Ten jest dość fajny i cena nawet przystępna, a wodzę też że Clementoni ma w ofercie mikroskopy dla starszaków - muszę zaglądnąć ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Że też tak późno tu trafiłam! Moja córka byłaby zachwycona :) ale... może za rok, albo na urodziny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczny pomysł na prezent dla mojego synka mi podsunęłaś. Świetny jest ten mikroskop.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pomysł wydaje mi się świetny, jednak obawiam się nieco o jego solidność wykonania. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna inspiracja na świąteczny prezent! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. To.moje marzenie z dzieciństwa

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubimy zabawki Clementoni. Mamy ich całe mnóstwo.

    OdpowiedzUsuń
  15. Zawsze chciałam mieć mikroskop!

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak bylam dzieckiem zawsze marzyl mi sie mikroskop 😍😃 no niestety go nie mialam. Jak moj synek podrosnie napewno mu kupie 😊

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale świetna sprawa! Na pewno pozwoli zaspokoić dziecięcą ciekawość świata :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jako dziecko zawsze marzyłam o mikroskopie ;) fajnie, że teraz spełnianie takich marzeń jest o wiele bardziej proste.

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ciekawa zabawka dla małego odkrywcy. Ufam marce Clementoni bo mają fajne, kolorowe i ciekawe zabawki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. W sumie nawet nie pomyślałam, by takiemu małemu dziecko kupować badawczy sprzęt. Ale fajny pomysł! Ciekawe, jak by zareagowala moja starsza coreczka na to, co by zobaczyla 😃

    OdpowiedzUsuń
  21. Sama bym się takim pobawiła :) Warto rozbudzać różnorakie zainteresowania, może w przyszłości będzie potrzeba zakupienia prawdziwego?

    OdpowiedzUsuń
  22. Wgląda bardzo ciekawie, na pewno łodszych zachęci :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Sama bym taki chciała dostać! A co dopiero małe dziecko :) - świetny pomysł na prezent

    OdpowiedzUsuń
  24. Moja mała chyba jeszcze trochę za mała ale pomysł fajny! Za jakieś pół roku myśle ze w sam raz :)

    OdpowiedzUsuń
  25. W dzieciństwie marzyłam o mikroskopie. Może w niedalekiej przyszłości zrealizuję to marzenie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Ponad 100 pomysłów na prace plastyczne dla dzieci

Dla wszystkich którzy lubią kreatywne zabawy postanowiłam zabrać w jednym miejscu ponad..... pomysłów na prace plastyczne. Proste w wykonaniu, nie potrzebują dużych nakładów materiałów ani czasu. Mamy nadzieje, że spodoba Wam się takie zestawienie :-)  

Niezbędnik każdego chłopaka oraz Niezbędnik akażdej dziewczyny. Jak ogarnąć dojrzewanie - Wydawnictwo Debit

Dziś chciałam Wam przybliżyć dwie bardzo wartościowe książki, które w bardzo prosty, przystępny a przy tym subtelny sposób opisują zmiany jakie powstają w ciele dojrzewającego nastolatka. Dwa niezbędniki, jeden skierowany do chłopców, drugi do dziewczynek, to książki, które powinny trafić w ręce każdego nastolatka. Publikacje ukazały się na rynku nakładem Wydawnictwa Debit .

Uciekający pieprz - "Wakacyjne PIĄTKI z eksperymentami"

Kolejny wakacyjny piątek i kolejny eksperyment w ramach inicjatywy "Wakacyjne PIĄTKI z eksperymentami ", której pomysłodawczynią jest  Karolowamama .  Do wykonania naszego eksperymentu - uciekający pieprz - potrzebujemy: - miski/głębokiego talerza, -  pieprzu, - płynu do naczyń, - małego pojemnika, - wody.