Przejdź do głównej zawartości

Prezent Marzeń dla mamy

 Każdy z nas niejednokrotnie stawał przed decyzją czym obdarować najbliższych. Okazji aby wręczyć innym osobom podarunki rok rocznie jest kilka. Począwszy od urodzin czy imienin, poprzez święta i inne okazje jak na przykład zbliżający się Dzień Mamy. My w tym roku stanęliśmy przed dość trudnym wyborem, czym obdarować moją mamę, która niebawem kończy 60 lat. Okrągłe urodziny zawsze są szczególnie celebrowane, dlatego też chcieliśmy aby i prezent był wyjątkowy. Poszukiwania idealnego prezentu rozpoczęłam dość wcześnie chcąc mieć pewność, że dotrze do nas na czas. Kolejne strony przeglądarki, setki pomysłów, jednak nic do mnie nie przemawiało, aż trafiłam na stronę Prezent Marzeń. Już sama nazwa tej witryny mnie zaintrygowała i pomyślałam że sprawdzę czy na prawdę maja w swojej ofercie prezent marzeń dla mojej mamy :-)




Szybki research i już wiedziałam że trafiłam w dobre miejsce. Okazało się, że strona Prezent Marzeń oferuje vouchery. W ich ofercie są miedzy innymi lot widokowy samolotem, szkolenie baristyczne, kurs fotografii, alpakoterapię, odnowę twarzy, stworzenie własnej torebki, sesje zdjęciowe czy dzień w SPA dla dwojga. Muszę przyznać, że tak szeroki wachlarz atrakcji spowodował, że dość długo się zastanawiał, co wybrać w prezencie dla mojej mamy. Ostatecznie decyzja padła na dzień w SPA dla dwojga. Wiem, że taki wyjazd sprawi im radość i pozwoli się zrelaksować i odpocząć.   



Gdy już dokonałam wyboru, czym obdarujemy moja mamę, pozostało jedynie wybrać miejsce do którego się wybiorą. I tu moje kolejne zaskoczenie, gdyż firma oferuję na prawdę swoje usługi w całej Polsce. Dzięki temu wybrałam lokalizacje bardzo blisko miejsca zamieszkania mojej mamy. 


Prezent Marzeń to wyjątkowy prezent, który dostarcza pozytywnych wrażeń, pozwala się zrelaksować czy poczuć adrenalinę. To niezwykle oryginalny pomysł na prezent bez względu na to czy osoba obdarowywana jest nam dobrze znana czy też nie. Obecnie, ze względu na światową sytuację, nabywane vouchery są bezterminowe, oznacza to, że osoba posiadająca voucher może go zrealizować w dowolnym, dogodnym dla siebie terminie. Jestem przekonana, że moja mama będzie bardzo zadowolona z takiego prezentu :-)

Przed nami Dzień mamy, jeżeli nadal nie wiecie czym obdarować Wasze mamy, to koniecznie zajrzyjcie na stronę Prezent Marzeń, tam na pewno znajdziecie to czego szukacie :-)


Komentarze

  1. Odpowiadałby mi taki prezent, mogłabym go wykorzystać w dowolnym czasie, po swojemu. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W końcu marzenia są po to, aby je spełniać, jak i pomagać w ich spełnianiu. :)

      Usuń
  2. świetny prezent - takie najbardziej lubię, budujące relację, przynoszący dobre wspomnienia i niezajmujący miejsca w domu :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że taki prezent to najlepszy pomysł i na długo zapadnie w pamięci osoby obdarowanej

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda na całkiem ciekawą propozycję prezentu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała forma na obdarowanie kogoś wyjątkowego czymś szczególnym i wyjątkowym. Super!

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzeba znać dobrze upodobania obdarowanego, żeby trafnie wybrać prezent.

    OdpowiedzUsuń
  7. jestem zwolenniczką takich prezentów. Zdecydowanie wolę wspomnienia od rzeczy :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla naszych mam, to dobry wybór.
    Gdyby mój syn wybierał, to wybrałby za pewne dla mnie kurs fotografii. 😉

    OdpowiedzUsuń
  9. Fotoprezenty zamawiam np. tutaj https://www.fotoprint.pl/fotoprezenty

    Mają w ofercie kubki, puzzle, koszulki czy maskotki. Można edytować i wybierać własne wzory i kolory.

    Personalizowane gadżety są świetne.

    Polecam!

    Super wpis :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Ponad 100 pomysłów na prace plastyczne dla dzieci

Dla wszystkich którzy lubią kreatywne zabawy postanowiłam zabrać w jednym miejscu ponad..... pomysłów na prace plastyczne. Proste w wykonaniu, nie potrzebują dużych nakładów materiałów ani czasu. Mamy nadzieje, że spodoba Wam się takie zestawienie :-)  

Niezbędnik każdego chłopaka oraz Niezbędnik akażdej dziewczyny. Jak ogarnąć dojrzewanie - Wydawnictwo Debit

Dziś chciałam Wam przybliżyć dwie bardzo wartościowe książki, które w bardzo prosty, przystępny a przy tym subtelny sposób opisują zmiany jakie powstają w ciele dojrzewającego nastolatka. Dwa niezbędniki, jeden skierowany do chłopców, drugi do dziewczynek, to książki, które powinny trafić w ręce każdego nastolatka. Publikacje ukazały się na rynku nakładem Wydawnictwa Debit .

Uciekający pieprz - "Wakacyjne PIĄTKI z eksperymentami"

Kolejny wakacyjny piątek i kolejny eksperyment w ramach inicjatywy "Wakacyjne PIĄTKI z eksperymentami ", której pomysłodawczynią jest  Karolowamama .  Do wykonania naszego eksperymentu - uciekający pieprz - potrzebujemy: - miski/głębokiego talerza, -  pieprzu, - płynu do naczyń, - małego pojemnika, - wody.