Przejdź do głównej zawartości

Przyjaciele. Ten o nalepszym serialu na świecie - Wydawnictwo SQN

 Kto, tak jak ja w wielu nastoletnim czekał na każdy kolejny odcinek "Przyjaciół"? Serial który bez wątpienia był jednym z największych hitów lat 90 XX wieku oraz początku XXI wieku wywarł wpływ na całe pokolenia. Osobiście jestem jego ogromną fanką i nawet teraz gdy jestem już po 30, mam rodzinę i dzieci, często pozwalam sobie na chwile relaksu przed szklanym ekranem i po raz enty oglądam przygody szóstki przyjaciół. Uwielbiam ich dialogi, sarkastyczne dowcipy i zawsze trefne riposty. Moim ulubieńcem jest Chandler, Matthew Perry był bezbłędny, jego gra, zwłaszcza jeśli chodzi o mimikę twarzy i ciała, była mistrzostwem. Jednak każdy z szóstki bohaterów miał coś w sobie i wszystkich ich uwielbiam.      




Możecie wyobrazić sobie moją radość, gdy dowiedziałam się, że Wydawnictwa SQN ma w planach wydać książkę autorstwa Kelsey Miller o kulisach tego serialu. Wiedziałam, że to pozycja, która musi znaleźć się w mojej domowej biblioteczce, mało tego, byłam przekonana, że będzie w niej zajmowała szczególne miejsce. I tak też się stało!!! Lekturę przeczytałam jednym tchem i już wiem, że będę po nią sięgała jeszcze niejednokrotnie. 


Książka składa się z trzech części, które podzielono na kilka rozdziałów, w sumie jest ich jedenaście. Na 350 stronach znalazły się między innymi opisy początku serialu, w tym recenzja pierwszego odcinka, która ukazała się w New York Times'sie. Autorka swoją książkę poświęciła kilku odcinkom, dość specyficznym, jednak to co znajdujemy w książce, to prawdziwa gratka, gdyż możemy zobaczyć jak wyglądało ich tworzenie. Dzięki tej książce możemy się poczuć jak na planie serialu, cofnąć się w czasie i wraz z Monicą, Phoebe, Rachel, Rossem, Joey'em i Chandlerem stanąć przed kamerami, zajrzeć go garderoby czy podyskutować z producentami, scenarzystami i innymi członkami ekipy.  




Książka nie zawiera wielu zdjęć, jednak to nie one odgrywają tutaj główną rolę a treść, na której skupia się czytelnik. Książka stanowi spójną całość, którą czyta się z ogromnym zainteresowaniem. Jako fanka serialu, jestem zadowolona, gdyż mogłam poznać, wiele dotąd mi nie znanych okoliczności w jakich powstawał mój ulubiony serial.   






Przyjaciele. Ten o najlepszym serialu na świecie to pozycja po którą powinien sięgnąć każdy miłośnik serialu. Dla mnie była to lektura wyjątkowa, dzięki której mogłam powrócić myślami do czasów kiedy byłam nastolatką a jednocześnie dowiedzieć się wielu interesujących faktów na temat serialu wszech czasów.

Polecam serdecznie!!! 


Książkę znajdziecie TUTAJ

https://www.wsqn.pl/

Komentarze

  1. Serial świetny to fakt ale teraz bardziej kręcą mnie t-shirty z printami z motywem z serialu 😀

    OdpowiedzUsuń
  2. Też bardzo lubiłam "Przyjaciół" i nadal mnie bawią :) Miłe wspomnienia z czasów młodości ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oglądałam, momentami nawet mi się podobał, choć zagorzałą fanką nigdy nie zostane :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam filmu ani książki, w tamtym czasie była praca i praca i chyba dlatego...

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo lubię takie książki, dopełniają obraz całości, z chęcią bym przeczytała :-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Ponad 100 pomysłów na prace plastyczne dla dzieci

Dla wszystkich którzy lubią kreatywne zabawy postanowiłam zabrać w jednym miejscu ponad..... pomysłów na prace plastyczne. Proste w wykonaniu, nie potrzebują dużych nakładów materiałów ani czasu. Mamy nadzieje, że spodoba Wam się takie zestawienie :-)  

Niezbędnik każdego chłopaka oraz Niezbędnik akażdej dziewczyny. Jak ogarnąć dojrzewanie - Wydawnictwo Debit

Dziś chciałam Wam przybliżyć dwie bardzo wartościowe książki, które w bardzo prosty, przystępny a przy tym subtelny sposób opisują zmiany jakie powstają w ciele dojrzewającego nastolatka. Dwa niezbędniki, jeden skierowany do chłopców, drugi do dziewczynek, to książki, które powinny trafić w ręce każdego nastolatka. Publikacje ukazały się na rynku nakładem Wydawnictwa Debit .

Uciekający pieprz - "Wakacyjne PIĄTKI z eksperymentami"

Kolejny wakacyjny piątek i kolejny eksperyment w ramach inicjatywy "Wakacyjne PIĄTKI z eksperymentami ", której pomysłodawczynią jest  Karolowamama .  Do wykonania naszego eksperymentu - uciekający pieprz - potrzebujemy: - miski/głębokiego talerza, -  pieprzu, - płynu do naczyń, - małego pojemnika, - wody.