Przejdź do głównej zawartości

Strefa mamy - Moje wypieki z czekoladą - Wydawnictwo Egmont

Święta czuć już w powietrzu, większość Pań domu ma już dokładny plan działania. U nas wszystko już rozpisane i powoli bierzemy się za realizację :-) W tym roku będzie u nas nowość, postanowiłam po raz pierwszy przygotować ciasta. Do tej pory zawsze zamawialiśmy w zaprzyjaźnionej cukierni, jednak w tym roku zostałam zainspirowana do działania :-) A to za sprawą książki Doroty Świątkowskiej autorki bloga Moje wypieki. Moje wypieki z czekoladą to zbiór ponad 120 przepisów a każdy słodki, że palce lizać :-). Książka ukazała się na rynku nakładem Wydawnictwa Egmont.  



Ta książka to prawdziwa gratka dla każdego miłośnika słodkości. Znajdziemy tu przepisy nie tylko na babki, muffinki, serniki, rolady, batoniki czy tarty. Każdy przepis z czekoladą w roku głównej :-). Każdy opis został bardzo dokładnie przemyślany a jego układ sprawdza się nawet u takiego laika jak ja. Po nazwie wypieki mamy krótki jego opis, następnie wypisane są składniki oraz wielkość porcji. Przy wielu przepisach mamy także drobne uwagi (jakże istotne) oraz opis samego przygotowania danego wypieku. Wszystko jest jasne i zrozumiałe a kolejność wykonywania danych czynności pozwala cieszyć się pysznymi ciastami nawet osobom bez doświadczenia w tej materii :-) 




Każdy przepis poza dokładnym opisem został opatrzony pięknym zdjęciem gotowego wypieku. Przeglądając książkę można na prawdę zatracić się w tych słodkościach :-)







Książkę polecam zarówno osobom wprawionym w boju jak i tym, którzy tak jak ja, dopiero zaczynają swoją przygodę z wypiekani. Książka może być bardzo fajnym prezentem świątecznym :-)  


Książkę znajdziecie TUTAJ

Egmont Polska


Komentarze

  1. Uwielbiam słodkości. Książka pięknie wydana, ja jednak raczej wymyślam swoje przepisy niz podglądam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś uwielbiałam przeglądać książki kucharskie. Ta ma wyjątkowo piękne zdjecia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo rzadko jadam czekoladowe słodkości, ale moja siostra je uwielbia i myślę że powinna poznać tą książkę

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Ponad 100 pomysłów na prace plastyczne dla dzieci

Dla wszystkich którzy lubią kreatywne zabawy postanowiłam zabrać w jednym miejscu ponad..... pomysłów na prace plastyczne. Proste w wykonaniu, nie potrzebują dużych nakładów materiałów ani czasu. Mamy nadzieje, że spodoba Wam się takie zestawienie :-)  

Niezbędnik każdego chłopaka oraz Niezbędnik akażdej dziewczyny. Jak ogarnąć dojrzewanie - Wydawnictwo Debit

Dziś chciałam Wam przybliżyć dwie bardzo wartościowe książki, które w bardzo prosty, przystępny a przy tym subtelny sposób opisują zmiany jakie powstają w ciele dojrzewającego nastolatka. Dwa niezbędniki, jeden skierowany do chłopców, drugi do dziewczynek, to książki, które powinny trafić w ręce każdego nastolatka. Publikacje ukazały się na rynku nakładem Wydawnictwa Debit .

Uciekający pieprz - "Wakacyjne PIĄTKI z eksperymentami"

Kolejny wakacyjny piątek i kolejny eksperyment w ramach inicjatywy "Wakacyjne PIĄTKI z eksperymentami ", której pomysłodawczynią jest  Karolowamama .  Do wykonania naszego eksperymentu - uciekający pieprz - potrzebujemy: - miski/głębokiego talerza, -  pieprzu, - płynu do naczyń, - małego pojemnika, - wody.