Przejdź do głównej zawartości

Filcowa tęcza DIY - szeregowanie według wielkości

Kolejna wyszperana zabawka DIY z mojego kochanego filcu :-) Tęcza do ćwiczeń szeregowanie według wielkości :-) Żadna filozofia, 6 półkoli w kolorach tęczy. Począwszy od czerwonego koloru, który jest największy, kolejne wycięłam proporcjonalnie mniejsze jeden od drugiego. Na koniec wycięłam białą chmurkę i zabawka była gotowa.   




Fajna zabawa na Dzień Świętego Patryka :-)


Dzieci podczas zabawy w mik zapamiętują kolejność kolorów tęczy, co jest dodatkowym atutem zabawki :-)





U nas tęcza była jedną z częściej używanych przez 2-3 letniego Ignacego :-) Obecnie na co dzień zalega na spodzie pudła :-), ale ostatnio wygrzebałam ją aby Wam pokazać :-)


Zachęcamy do wykonania własnej tęczy :-)

Komentarze

  1. Kiedys zrobimy.
    Cyrkiel mi szwankuje :-) hihi.
    Teczr mozna zeobic i z innego materialu, choc ju nie to samo :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki jest to filc gruby czy cienki? Ile największe półkole ma cm? Z góry dziękuję za odpowiedź

    OdpowiedzUsuń
  3. Ups, brakuje koloru granatowego...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Ponad 100 pomysłów na prace plastyczne dla dzieci

Dla wszystkich którzy lubią kreatywne zabawy postanowiłam zabrać w jednym miejscu ponad..... pomysłów na prace plastyczne. Proste w wykonaniu, nie potrzebują dużych nakładów materiałów ani czasu. Mamy nadzieje, że spodoba Wam się takie zestawienie :-)  

Niezbędnik każdego chłopaka oraz Niezbędnik akażdej dziewczyny. Jak ogarnąć dojrzewanie - Wydawnictwo Debit

Dziś chciałam Wam przybliżyć dwie bardzo wartościowe książki, które w bardzo prosty, przystępny a przy tym subtelny sposób opisują zmiany jakie powstają w ciele dojrzewającego nastolatka. Dwa niezbędniki, jeden skierowany do chłopców, drugi do dziewczynek, to książki, które powinny trafić w ręce każdego nastolatka. Publikacje ukazały się na rynku nakładem Wydawnictwa Debit .

Uciekający pieprz - "Wakacyjne PIĄTKI z eksperymentami"

Kolejny wakacyjny piątek i kolejny eksperyment w ramach inicjatywy "Wakacyjne PIĄTKI z eksperymentami ", której pomysłodawczynią jest  Karolowamama .  Do wykonania naszego eksperymentu - uciekający pieprz - potrzebujemy: - miski/głębokiego talerza, -  pieprzu, - płynu do naczyń, - małego pojemnika, - wody.