Przejdź do głównej zawartości

Ooodjazd! Pop up od wydawnictwa Dwie Siostry

Czy są tu jacyś miłośnicy pociągów? Ja mam w domu jednego 2 - latka i jednego 40 - latka, którzy uwielbiają pociągi. Dlatego też, gdy tylko zobaczyłam w zapowiedziach wydawnictwa Dwie Siostry książeczkę typu pop up pod tytułem Ooodjazd! wiedziałam, że musimy mieć tą pozycję w naszej domowej biblioteczce. I nie pomyliłam się, ta pozycja robi w naszym domu prawdziwa furorę. Chłopcy są nią zachwyceni, podobnie jak i ja. A musze przyznać, że jest czym się zachwycać.


Książka to prawdziwa skarbnica wiedzy na temat najsłynniejszych pociągów jakie kiedykolwiek wyjechały na tory. Mamy tu cztery przepiękne trójwymiarowe rozkładówki, które przestawiają kolejno: "Rakietę" Stephensona, kolej nadziemna w Nowym Jorku, "Latającego szkota" japońskiego Shinkansena oraz francuski TGV. I choć główne skrzypce grają tu bez wątpienia przestrzenne obrazy to treść książki też należy bardzo docenić. To prawdziwa lekcja historii kolejnictwa, która zachwyci każdego jej miłośnika, bez względu na wiek. 


Czy wiecie jakie dwa angielskie miasta łączyła pierwsza kolej wybudowana pod koniec lat 20 XIX wieku? Co zastąpiło nowojorską kolej nadziemna? Jak szybko porusza się najszybsza lokomotywa na świcie? Na te i wiele innych pytań znajdziecie odpowiedzi w tej książce. 




Ooodjazd! to prawdziwa gratka dla miłośników tematu. To niezwykła pozycja, która znajdzie swoje miejsce w każdej dziecięcej domowej biblioteczce. U nas jest przeglądana i czytana codziennie, synek jest zafascynowany obrazami 3D, które ukazują się na każdej kolejnej rozkładówce. A po rozłożeniu całości tworzą piękną panoramę, która na prawdę zachwyca,

Polecamy serdecznie!!!






 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Ponad 100 pomysłów na prace plastyczne dla dzieci

Dla wszystkich którzy lubią kreatywne zabawy postanowiłam zabrać w jednym miejscu ponad..... pomysłów na prace plastyczne. Proste w wykonaniu, nie potrzebują dużych nakładów materiałów ani czasu. Mamy nadzieje, że spodoba Wam się takie zestawienie :-)  

Niezbędnik każdego chłopaka oraz Niezbędnik akażdej dziewczyny. Jak ogarnąć dojrzewanie - Wydawnictwo Debit

Dziś chciałam Wam przybliżyć dwie bardzo wartościowe książki, które w bardzo prosty, przystępny a przy tym subtelny sposób opisują zmiany jakie powstają w ciele dojrzewającego nastolatka. Dwa niezbędniki, jeden skierowany do chłopców, drugi do dziewczynek, to książki, które powinny trafić w ręce każdego nastolatka. Publikacje ukazały się na rynku nakładem Wydawnictwa Debit .

Uciekający pieprz - "Wakacyjne PIĄTKI z eksperymentami"

Kolejny wakacyjny piątek i kolejny eksperyment w ramach inicjatywy "Wakacyjne PIĄTKI z eksperymentami ", której pomysłodawczynią jest  Karolowamama .  Do wykonania naszego eksperymentu - uciekający pieprz - potrzebujemy: - miski/głębokiego talerza, -  pieprzu, - płynu do naczyń, - małego pojemnika, - wody.