Przejdź do głównej zawartości

Śnieżne marzenie - Wydawnictwo Tatarak

Książeczki autorstwa Erica Carle są rozpoznawane i uwielbiane zarówno przez dzieci jak i rodziców na całym świecie. Najsłynniejszym jego dziełem jest Bardzo głodna gąsienica, którą napisał w 1969 roku a którą przetłumaczono na 62 języki. Jednak Amerykanin może zapisać w swoim CV ponad 70 pozycji, które napisał i zilustrował. Najnowszym jego dziełem jakie tej jesieni ukazało się na polskim rynku jest książka dla dzieci pod tytułem Śnieżne marzenie. Kartonówka wpisuje się idealnie w klimat nadchodzących świąt i jestem przekonana, że będzie wielką gratką dla młodych miłośników twórczości pisarza. 




Jak zawsze biorąc do rąk dzieło Carle, mam wrażenie, że jestem w bajce. Ilustracje są tak cudowne, że mogłaby je podziwiać godzinami. Tworzone zawsze tą samą techniką są znakiem rozpoznawczym i swego rodzaju marką znaną na całym świecie. Nie inaczej jest z najnowszym jego dziełem. Każda rozkładówka to emanuje ciepłem, a w Śnieżnym marzeniu dodatkowo mamy okienka do otwierania i odkrywania co się za nimi znajduje. Idealne dla małych rączek :-) 





Podobnie jak ilustracje, opisana historia jest równie klimatyczna i zaciekawi maluszki. Mamy tu wszystko czego można oczekiwać od świątecznej lektury. Jest Mikołaj zwany gospodarzem, są zwierzęta i tytułowe marzenie. Jednak o tym czy zostało ono spełnione i na święta spadł upragniony przez wszystkich śnieg, nie zdradzę Wam. Sięgnijcie po lekturę i przekonajcie się sami.




Od kiedy Ignacy pojawił się na świecie, wprowadzałam do naszej rodziny pewne tradycje. Nic specjalnego ani wyszukanego, jednak chciałam aby zarówno okres oczekiwania na święta jak i same święta były czasem radosnym i pełnym magii, uśmiechu i małych niespodzianek. Jedną z takich zapoczątkowanych przeze mnie tradycji jest otrzymywanie drobnych prezentów związanych ze świętami 6 grudnia. W tym roku święta będą wyjątkowe z jeszcze jednego powodu. Obchodzić je będziemy po raz pierwszy w czwórkę. Nikodem będzie miał niespełna 3 miesiące :-) a jednym z prezentów jaki znajdzie 6 grudnia w swoim worku będzie właśnie książeczka Śnieżne marzenie. 

Polecamy serdecznie!!!



Tania książka - Tanie Książki i podręczniki

Komentarze

  1. Podsunęłaś mi fajny pomysł z tą książką dla moich siostrzeńców :) Powinni być zadowoleni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł na prezent dla dziecka pod choinkę albo na Mikołajki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Taka książeczka to idealny dodatek do prezentu mikołajkowego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysł na książkowy prezent podchwytuję. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam małych czytelników w rodzinie, którym taka przygoda czytelnicza sprawi wiele radości. :)

      Usuń
  5. Dla mnie książka to zwsze bardzo dobry pomysł na prezenta. Zarówno dla dziecka jak i dorosłego.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładna książeczka

    My książki o świętach bardzo lubimy

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Ponad 100 pomysłów na prace plastyczne dla dzieci

Dla wszystkich którzy lubią kreatywne zabawy postanowiłam zabrać w jednym miejscu ponad..... pomysłów na prace plastyczne. Proste w wykonaniu, nie potrzebują dużych nakładów materiałów ani czasu. Mamy nadzieje, że spodoba Wam się takie zestawienie :-)  

Niezbędnik każdego chłopaka oraz Niezbędnik akażdej dziewczyny. Jak ogarnąć dojrzewanie - Wydawnictwo Debit

Dziś chciałam Wam przybliżyć dwie bardzo wartościowe książki, które w bardzo prosty, przystępny a przy tym subtelny sposób opisują zmiany jakie powstają w ciele dojrzewającego nastolatka. Dwa niezbędniki, jeden skierowany do chłopców, drugi do dziewczynek, to książki, które powinny trafić w ręce każdego nastolatka. Publikacje ukazały się na rynku nakładem Wydawnictwa Debit .

Uciekający pieprz - "Wakacyjne PIĄTKI z eksperymentami"

Kolejny wakacyjny piątek i kolejny eksperyment w ramach inicjatywy "Wakacyjne PIĄTKI z eksperymentami ", której pomysłodawczynią jest  Karolowamama .  Do wykonania naszego eksperymentu - uciekający pieprz - potrzebujemy: - miski/głębokiego talerza, -  pieprzu, - płynu do naczyń, - małego pojemnika, - wody.