Przejdź do głównej zawartości

Kapitalne zagadki dla spryciarzy i bystrzaków - Kapitan Nauka

 Nie tak dawno na rynku ukazały się cztery nowe kapitalne książeczki z bardzo fajnymi zagadkami. Dwie książeczki opracowane zostały dla dzieci od 4 roku życia i dwie od 6. Ja postanowiłam zaopatrzyć Ignacego w te drugie. Kapitalne zagadki dla spryciarzy i bystrzaków do kilkadziesiąt stron na których nasze dzici będą ćwiczyć spostrzegawczość, koncentrację oraz logiczne myślenie. Całą serię wydał Kapitan Nauka. 



Kapitalne zagadki dla spryciarzy to między innymi puzzle do uzupełniania, odnajdywanie różnic pomiędzy dwoma bardzo podobnymi obrazkami, wyszukiwanie takich samych rysunków czy wyszukiwanie niepowtarzalnych przedmiotów. Wiele zagadek ma podobną formę, różnią się jedynie graficznie. Fajną opcją jest uzupełnianie zagadek wspólnie z całą rodziną. 





Kapitalne zagadki dla bystrzaków to blisko sto bardzo ciekawych i nie rzadko podchwytliwych zagadek i łamigłówek. Tym razem dzieci mają za zadanie między innymi odnaleźć brakujące elementy, odnajdywanie par rysunków, odnaleźć dany element na rysunku czy w końcu odnaleźć określone elementy na danym obrazie. W tej książeczce mamy większe zróżnicowanie jeśli chodzi o polecenia, co za tym idzie, dzieci ćwiczą bardziej zróżnicowane umiejętności. 





Kapitalne zagadki to blisko 200 zadań w połączeniu z kolorowymi ilustracjami i ciekawymi bohaterami, które zapewniają świetną zabawę. Ponadto wiele zadań wymaga uzupełnienia, przez co dzieci ćwiczą zdolności manualne. U nas sprawdziły się fantastycznie dlatego polecamy je serdecznie :-) 



Kapitalne zagadki znajdziecie TUTAJ

Kapitan Nauka

Komentarze

  1. Świetne są takie zagadki, rewelacyjnie wpływają na rozwój mózgu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ileż świetnej zabawy dają takie książeczki, moje dzieci je uwielbiały. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne są :) muszę je zamówić mojemu 6 latkowi

    OdpowiedzUsuń
  4. Jako dziecko uwielbiałam takie książeczki. Fajnie, że cały czas pojawiają się na rynku i można dzieciakom podrzucić coś innego, niż telefon, tablet i telewizor z bajkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdy miałam kilka lat siedziałam godzinami z tego typu zagadkami <3 Uwielbiałam! I dodatkowo mogłam jeszcze całymi dniami malować wodą w specjalnych kolorowankach tego typu :) Kochałam ich zapach, jak mama zabierała mnie do księgarni/papierniczego i mogłam sobie wybrać jakieś! <3 Wspomnienie na całe życie!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Ponad 100 pomysłów na prace plastyczne dla dzieci

Dla wszystkich którzy lubią kreatywne zabawy postanowiłam zabrać w jednym miejscu ponad..... pomysłów na prace plastyczne. Proste w wykonaniu, nie potrzebują dużych nakładów materiałów ani czasu. Mamy nadzieje, że spodoba Wam się takie zestawienie :-)  

Niezbędnik każdego chłopaka oraz Niezbędnik akażdej dziewczyny. Jak ogarnąć dojrzewanie - Wydawnictwo Debit

Dziś chciałam Wam przybliżyć dwie bardzo wartościowe książki, które w bardzo prosty, przystępny a przy tym subtelny sposób opisują zmiany jakie powstają w ciele dojrzewającego nastolatka. Dwa niezbędniki, jeden skierowany do chłopców, drugi do dziewczynek, to książki, które powinny trafić w ręce każdego nastolatka. Publikacje ukazały się na rynku nakładem Wydawnictwa Debit .

Uciekający pieprz - "Wakacyjne PIĄTKI z eksperymentami"

Kolejny wakacyjny piątek i kolejny eksperyment w ramach inicjatywy "Wakacyjne PIĄTKI z eksperymentami ", której pomysłodawczynią jest  Karolowamama .  Do wykonania naszego eksperymentu - uciekający pieprz - potrzebujemy: - miski/głębokiego talerza, -  pieprzu, - płynu do naczyń, - małego pojemnika, - wody.