Przejdź do głównej zawartości

Najlepszy prezent dla świeżo upieczonych rodziców

Dzisiaj swoim wpisem chciałam Wam podsunąć pomysł na najlepszy prezent dla świeżo upieczonych rodziców. Jak zapewne wiecie niedawno nasza rodzina się powiększyła, przywitaliśmy na świecie naszego drugiego synka, i to właśnie ostatnie tygodnie spędzone w czwórkę zainspirowały mnie do napisania tego tekstu. Gdy zadałam sobie pytanie, co nam się najbardziej sprawdza, odpowiedź okazała się być dość zaskakująca, ale jakże szczera. Otóż Nikodem najwięcej czasu spędza na spaniu i to właśnie komplet pościeli towarzyszy mu przez większość jego dotychczasowego życia. Dlatego też, jeżeli szukacie pomysłu na ciekawy prezent dla maluszka i jego rodziców, to polecam właśnie komplet pościeli. Zapewniam Was, że to będzie prezent z którego ucieszą się rodzice a i maluszek doceni komfort spania. 

  



Oczywiście na rynku jest spory wybór, ja jednak dzisiaj chciałam Wam polecić sprawdzone miejsce, gdzie bez problemu zamówicie ręcznie wykonane zestawy. Mowa o sklepie Otulamy miłością, który znajdziecie TUTAJ. Oczywiście dobór wzorów, rodzajów materiałów, rozmiarów czy też poszczególnych elementów z których chcecie aby Wasz zestaw się składał, pozostaje w Waszej gestii. W tym miejscu chciałam Was zapewnić, że wybór nie będzie prosty, gdyż Pani prowadząca firmę oferuje bardzo szeroki asortyment przeróżnych wzorów tkanin. Każdy znajdzie tu coś dla siebie. Są wzory typowo dla chłopców i dziewczynek jak również uniwersalne, które sprawdzą się dla każdego.  

 

Ja zamawiając zestaw dla Nikodema postawiłam z jednej strony na delikatny wzór na białym tle, do tego dobierając dość kontrastowy zielony kolor drugiej strony. Materiały z których uszyty został nasz zestaw, to 100% bawełna oraz tzw. minky. Zależało mi na tym aby faktury materiałów różniły się, dzięki czemu nasz synek od pierwszych dni może doznawać bodźców sensorycznych związanych z dotykiem. Jak widać na załączonych obrazkach nasz maluszek bardzo lubi swoją pościel i chętnie pod nią śpi. Kołderka może także z powodzeniem zostać wykorzystana jako mata na której dziecko może spędzać czas na zabawie, jak to ma miejsce u nas :-)  









Poza kołderką i poduszą posiadamy także letni kocyk z takim samym wzorem co wcześniejszy zestaw. Sprawdza się on idealnie podczas spacerów jak i w czasie drzemki w domu :-) Milutki w dotyku, delikatnie otula Nikosia do snu i zapewnia mu ciepło i komfort. 






Kocyk dodatkowo został wzbogacony czterema tasiemkami. 








Otulamy miłością to wyjątkowe miejsce, przemiła obsługa i ogromny wybór nie tylko samych tkanin ale także asortymentu. W ofercie poza pościelą i kocykami znajdziecie także m.in. wkładki do wózków, torby, maty do zabawy, kostki sensoryczne czy, ubranka oraz komplety czapek i kominów. To tylko kilka z wielu produktów jakie możecie zamówić na stronie. Zachęcam Was do odwiedzin sklepu, jestem przekonana, ze każdy z Was znajdzie tak coś dla siebie :-)


Otulamy miłością znajdziecie TUTAJ

https://www.facebook.com/otulamymiloscia/

Komentarze

  1. Wspaniały zestaw! Zielone miniy bardzo mu mu podoba! Ignaś jak widzę, starszy brat pełna parą!U nas jest podobnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Taki zestaw to przydatny prezent. Takich rzeczy nigdy za wiele

    OdpowiedzUsuń
  3. Przede wszystkim GRATULACJE. Rzeczywiscie rozkoszne i bajkowe tkaniny i to, co udalo sie z nich wyczarowac

    OdpowiedzUsuń
  4. Wsparcie to najlepszy prezent dla młodych rodziców. Możliwość chwili odpoczynku, snu, kąpieli - chyba o tym marzy świeżo upieczona i mama i tata :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieplutkie milutkie i z ciekawa grafika, moja mała półroczna pchełka zapewne by się zaciekawiła bardzo wzornictwem i te tesiemki do ciągania, oglądania, produkt idealny.

    OdpowiedzUsuń
  6. Rzeczywiście fajny pomysł. Ja rodzicem na razie nie jestem, ale troszkę mogę się wczuć. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak bardzo cieszą takie przemyślane, sympatyczne i funkcjonalne prezenty, a otulanie miłością natychmiast ciepłe barwy wywołuje. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny ten otulacz. Przepiękny wprost.

    OdpowiedzUsuń
  9. Z pewnością takiego rodzaju kołdra jest dobrym prezentem, tym bardziej dla świeżo upieczonych rodziców. Jednak do samego spania ja sobie bardziej cenię dobrej jakości kołdrę https://senpo.pl/koldry/ pod którą po prostu dobrze mi się śpi.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Ponad 100 pomysłów na prace plastyczne dla dzieci

Dla wszystkich którzy lubią kreatywne zabawy postanowiłam zabrać w jednym miejscu ponad..... pomysłów na prace plastyczne. Proste w wykonaniu, nie potrzebują dużych nakładów materiałów ani czasu. Mamy nadzieje, że spodoba Wam się takie zestawienie :-)  

Niezbędnik każdego chłopaka oraz Niezbędnik akażdej dziewczyny. Jak ogarnąć dojrzewanie - Wydawnictwo Debit

Dziś chciałam Wam przybliżyć dwie bardzo wartościowe książki, które w bardzo prosty, przystępny a przy tym subtelny sposób opisują zmiany jakie powstają w ciele dojrzewającego nastolatka. Dwa niezbędniki, jeden skierowany do chłopców, drugi do dziewczynek, to książki, które powinny trafić w ręce każdego nastolatka. Publikacje ukazały się na rynku nakładem Wydawnictwa Debit .

Uciekający pieprz - "Wakacyjne PIĄTKI z eksperymentami"

Kolejny wakacyjny piątek i kolejny eksperyment w ramach inicjatywy "Wakacyjne PIĄTKI z eksperymentami ", której pomysłodawczynią jest  Karolowamama .  Do wykonania naszego eksperymentu - uciekający pieprz - potrzebujemy: - miski/głębokiego talerza, -  pieprzu, - płynu do naczyń, - małego pojemnika, - wody.