Przejdź do głównej zawartości

Mamibot czyli hybrydowy odkurzacz automatyczny 2 w 1

Koniec ciąży potrafi być uciążliwy, zwłaszcza w takie upały jakie serwuje nam obecne lato. Coraz ciężej jest mi wywiązywać się z domowych obowiązków i choć mąż wyręcza mnie kiedy tylko może, to praca nie zawsze mu to umożliwia. Jednak ostatnio z pomocą przyszedł mi pewien sprzęt a mianowicie automatyczny odkurzacz 2 w 1 czyli Mamibot.




W zestawie znajduje się:

- robot,
- ładowarka z bazą,
- pilot,
- ściereczki,
- dwa pojemniki (jeden przeznaczony jest do sprzątania na sucho a drugi na mokro),
- wymienne końcówki,
- oraz instrukcja.




Robot jest bardzo prosty w obsłudze. Można go włączyć na trzy różne sposoby: przyciskiem na obudowie, za pomocą pilota oraz poprzez aplikację, która łączy się wi-fi z robotem. Ostatnia opcja pozwala nam na włączenie naszego Mamibota będąc poza domem. Ja najczęściej włączam go w nocy kiedy idę spać. W ten sposób gry rano wstajemy nasze podłogi są czyste i lśniące. Ta opcja sprawdza się u nas idealnie. Dodatkowo istnieje możliwość zaprogramowania go na kilka dni. Czyż nie brzmi to zbyt pięknie :-) ale jest prawdziwe :-)
 

To co przekonało mnie do tego robota to fakt, że sprząta zarówno na sucho jak i na mokro. Obie funkcje sprawiają, że moje podłogi są zawsze czyste :-) Dodatkową zaletą jest bardzo wydajna bateria, której długość działania to 2 godziny, a czas pełnego naładowania to 3 godziny. Do tego bardzo duży pojemniki na kurz, potrójny system filtrowania oraz czujnik, który nie pozwala spaść robotowi ze schodów sprawiają, że Mamibot to idealny pomocnik każdej kobiety. 



Mamibot to robot, który wyręczy nas w domowych obowiązkach a jego zakup nie rujnując domowego budżetu. Jest to bardzo rozsądna alternatywa dla droższych odpowiedników znanych na rynku robotów. Osobiście jesteśmy bardzo zadowoleni z działania mopa i nie zamienilibyśmy go na żaden inny :-)



Mamibota znajdziecie TUTAJ






Komentarze

  1. Nie miałam okazji wypróbować tego typu sprzętu. Dotychczas wydawał mi się zbędny ale coraz częściej patrzę na niego łaskawszym wzrokiem. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurka wodna:D Muszę zaproponować swojemu Narzeczonemu taki zakup - sprzątanie to zdecydowanie jest moja mocna strona:)

    OdpowiedzUsuń
  3. U nas z pewnością by się przydał. Niestety mam coraz mniej siły na porządki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakos sprzęt sprzatający nigdy mnie nie interesowal:-) ale myślę, że dla kogoś kto ma zamiar kupić odkurzacz to dobra propozycja.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak sama nazwa wskazuje - idealny dla mam :) Jestem fanką takich rozwiązań, mam już jeden robot ale, ze nie chce mi się biegać z nim między piętrami to rozważam kolejny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wciąż rozważam zakup takiego urządzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak odkąd mam iRobota nie wyobrażam sobie, że można go nie mieć. Ogromna oszczędność czasu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam odkurzać, dlatego nie oddałabym tej czynności w ręce automatu. Zmywanie podłogi, to jednak coś zupełnie innego :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam mieszane uczucia. Z jednej strony nie trzeba prawie nic robić, a z drugiej brakowałoby mi tego ruchu 😂

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale czad! Ja nie lubię odkurzać, więc dla mnie byłoby to idealne rozwiązanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja lubię sprzątać ale nie ukrywam że 200 m dom jednak pochłania czas

    OdpowiedzUsuń
  12. A jak z zakamarkami? Jest okrągły. Pewnie trzeba poprawić

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Ponad 100 pomysłów na prace plastyczne dla dzieci

Dla wszystkich którzy lubią kreatywne zabawy postanowiłam zabrać w jednym miejscu ponad..... pomysłów na prace plastyczne. Proste w wykonaniu, nie potrzebują dużych nakładów materiałów ani czasu. Mamy nadzieje, że spodoba Wam się takie zestawienie :-)  

Niezbędnik każdego chłopaka oraz Niezbędnik akażdej dziewczyny. Jak ogarnąć dojrzewanie - Wydawnictwo Debit

Dziś chciałam Wam przybliżyć dwie bardzo wartościowe książki, które w bardzo prosty, przystępny a przy tym subtelny sposób opisują zmiany jakie powstają w ciele dojrzewającego nastolatka. Dwa niezbędniki, jeden skierowany do chłopców, drugi do dziewczynek, to książki, które powinny trafić w ręce każdego nastolatka. Publikacje ukazały się na rynku nakładem Wydawnictwa Debit .

Uciekający pieprz - "Wakacyjne PIĄTKI z eksperymentami"

Kolejny wakacyjny piątek i kolejny eksperyment w ramach inicjatywy "Wakacyjne PIĄTKI z eksperymentami ", której pomysłodawczynią jest  Karolowamama .  Do wykonania naszego eksperymentu - uciekający pieprz - potrzebujemy: - miski/głębokiego talerza, -  pieprzu, - płynu do naczyń, - małego pojemnika, - wody.