Przejdź do głównej zawartości

Wielkanocny zajączek

Dzisiaj u nas kolejna praca wielkanocna, tym razem słodki zajączek :-)



Do zrobienia Zajączka Ignaś potrzebował:

- szablon zająca wraz z podstawkami (wycięty przez mnie),
- białe i różowe marsh mellows,
- mazaki,
- oraz klej na gorąco.


Zadanie polegało na odpowiednim wyklejeniu przy użyciu marsh mellows nasz szablon :-)











Na koniec dorysował mazakiem buzię i zajączek był już gotowy :-)


A tak prezentuje się zajączek :-)



Kolorowy Świat Bambino


Komentarze

  1. Sporo przyklejania i mnóstwo silnej woli, by nie zjesć tych pianek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oryginalny pomysł, sporo przyklejania i fajny efekt końcowy :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale zaskoczyłaś mnie tym pomysłem na zajączka! Świetny jest :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialny ten Wasz zajączek. Takiego sposobu wykonania nie znałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zajączek powstał:) Zrobię go na kolejne święta:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny zajączek! Dziękuję za pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj moje to by zjadły niczym nakleily by jeden😂ale cudny wyszedł

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Ponad 100 pomysłów na prace plastyczne dla dzieci

Dla wszystkich którzy lubią kreatywne zabawy postanowiłam zabrać w jednym miejscu ponad..... pomysłów na prace plastyczne. Proste w wykonaniu, nie potrzebują dużych nakładów materiałów ani czasu. Mamy nadzieje, że spodoba Wam się takie zestawienie :-)  

Niezbędnik każdego chłopaka oraz Niezbędnik akażdej dziewczyny. Jak ogarnąć dojrzewanie - Wydawnictwo Debit

Dziś chciałam Wam przybliżyć dwie bardzo wartościowe książki, które w bardzo prosty, przystępny a przy tym subtelny sposób opisują zmiany jakie powstają w ciele dojrzewającego nastolatka. Dwa niezbędniki, jeden skierowany do chłopców, drugi do dziewczynek, to książki, które powinny trafić w ręce każdego nastolatka. Publikacje ukazały się na rynku nakładem Wydawnictwa Debit .

Uciekający pieprz - "Wakacyjne PIĄTKI z eksperymentami"

Kolejny wakacyjny piątek i kolejny eksperyment w ramach inicjatywy "Wakacyjne PIĄTKI z eksperymentami ", której pomysłodawczynią jest  Karolowamama .  Do wykonania naszego eksperymentu - uciekający pieprz - potrzebujemy: - miski/głębokiego talerza, -  pieprzu, - płynu do naczyń, - małego pojemnika, - wody.