Przejdź do głównej zawartości

Jesienne ramka na zdjęcie - 50 świetnych pomysłów jak zrobić coś z niczego - Wydawnictwo Jedność

U nas powstała kolejna ozdoba DIY, tym razem jest to ramka na zdjęcie. Pomysł na jej wykonanie zaczerpnęliśmy z cudownej książki 50 świetnych pomysłów jak zrobić coś z niczego, wydanej przez Wydawnictwo Jedność. 



Do wykonania ramki Ignacy potrzebował:

- tektury (wymierzyłam i wyciełam niezbędne elementy),
- patyczki,
- klej na gorąco,
oraz wspomnianą książkę. 


Pracę na ramką Ignacy rozpoczął od wyklejenia ramki patyczkami.













Następnie odwrócił ramkę i przykleił prostokąty. 


Następnie przykleił kwadrat na całości.


Na końcu przykleił zagięty trójkąt, który będzie służył jako podpurka ramki :-)


A oto efekt końcowy :-) 









 Chciałam Wam jeszcze napisać kilka zdań na temat książki, z której zaczerpnęliśmy inspirację na zrobienie prezentowanej ramki. 50 świetnych pomysłów jak zrobić coś z niczego to zbiór niebanalnych propozycji z któych każdy znajdzie coś dla sienie. To na co  ja zwracam ogromną uwagę w tego typu książkach to kilka elementów, które dla mnie sa znaczęce przy wyborze publikacji. Po pierwsze lubię jak w wyodrębnionej ramce lub akapicie wymienione są wszystkie materiały potrzebne do wykonania danej pracy. Po drucie koniecze są zawsze opisy poszczególnych etapów i po trzecie lubię jak opisy opatrzone są dodatkowo ilustracajmi. Poniższa ksiażka zawiera wszystkie wymienione lementy, przez co dla nas jest idealna. Ponadto pomysłyu jakie się w niej znajdują zasługują naprawdę na uwagę, są nietypowe, kreatywne i do tego dla większości z nich można znaleźć ciekawe zastosowanie w domu :-) Dla nas zdceydowany hit i polecamy serdecznie :-)   

 













Książką znajdziecie TUTAJ

Wydawnictwo Jedność





Komentarze

  1. Genialna ta ramka! ja właśnie teraz w https://www.fotoprint.pl/ wywołałam sporo rodzinnych zdjęć więc zajęcie dla dzieciaków na leniwą niedzielę mam jak znalazł! dzięki!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Ponad 100 pomysłów na prace plastyczne dla dzieci

Dla wszystkich którzy lubią kreatywne zabawy postanowiłam zabrać w jednym miejscu ponad..... pomysłów na prace plastyczne. Proste w wykonaniu, nie potrzebują dużych nakładów materiałów ani czasu. Mamy nadzieje, że spodoba Wam się takie zestawienie :-)  

Niezbędnik każdego chłopaka oraz Niezbędnik akażdej dziewczyny. Jak ogarnąć dojrzewanie - Wydawnictwo Debit

Dziś chciałam Wam przybliżyć dwie bardzo wartościowe książki, które w bardzo prosty, przystępny a przy tym subtelny sposób opisują zmiany jakie powstają w ciele dojrzewającego nastolatka. Dwa niezbędniki, jeden skierowany do chłopców, drugi do dziewczynek, to książki, które powinny trafić w ręce każdego nastolatka. Publikacje ukazały się na rynku nakładem Wydawnictwa Debit .

Uciekający pieprz - "Wakacyjne PIĄTKI z eksperymentami"

Kolejny wakacyjny piątek i kolejny eksperyment w ramach inicjatywy "Wakacyjne PIĄTKI z eksperymentami ", której pomysłodawczynią jest  Karolowamama .  Do wykonania naszego eksperymentu - uciekający pieprz - potrzebujemy: - miski/głębokiego talerza, -  pieprzu, - płynu do naczyń, - małego pojemnika, - wody.