Przejdź do głównej zawartości

Połącz kropki - Paryż - Wydawnictwo Egmont

Paryż - miasto do którego mam ogromny sentyment, pierwsza stolica jaką w życiu zwiedzałam. I mimo, iż od tego czasu minęło sporo lat a ja bywałam w kilkunastu innych stolicach, to żadna nie wywarła na mnie tak pozytywnego wrażenia jak właśnie "miasto zakochanych". Pod koniec kwietnia minie 17 lat od kiedy napisałam na Wieży Eiffla czarnym markerem swoje inicjały (wówczas A Ch). Wtedy też pomyślałam, że kiedyś jak będę miała swoją rodzinę, to na pewno tam wrócę. Rodzinę już mam, a podróż w planach, co prawda odległych ale...jest. Dlatego też gdy zobaczyłam jedną z najnowszych publikacji Wydawnictwa Egmont, nie mogłam przejść obok niej obojętnie. Wiedziałam, że wspomnienia powrócą jeszcze żywsze niż dotychczas, ponadto wiedziałam, że Ignacy zabrany w podróż pacem po książce też doceni. I nie pomyliłam się Połącz kropki Paryż to pięknie wydany niezwykły album połączony z kartami do łączenia kropek. Takie połączenie daje bardzo interesujący efekt. 






Koncepcja publikacji jest bardzo oryginalna, na dwóch kartach znajduje się zdjęcie oraz opis danego zabytku, budowli lub miejsca charakterystycznego dal stolicy Francji a po drugiej stronie mamy obraz przedstawiony w ponumerowanych kropkach. Zadaniem czytelnika jest ich połączenie i "odkrycie" co się kryje na danym rysunku. Oczywiście w książce o Paryżu nie może zabraknąć wspominanej przeze mnie już Wieży Eiffla, Łuku Triumfalnego, Katedry Notre - Dame czy Pól Elizejskich. Jednak to miasto kryje w sobie znacznie więcej. Dzięki książce podziwiać możemy piękne parki, ogrody, muzea czy fontanny. Nie zapomniano również o drugiej twarzy Paryża czyli La Defonse - supernowoczesnej dzielnicy miasta, gdzie drapacze chmur i wieżowce tworzą całkiem odmienny krajobraz stolicy. A to wszystko w połączeniu z krótkim, rzeczowym i treściwym opisem pozwala niemal poczuć ten wyjątkowy klimat miasta.     





Dodatkowym plusem książki są również już wspomniane plansze do łączenia kropek. Świetna zabawa towarzyszy studiowaniu poszczególnych obrazów. Ponieważ większość paryskich budowli to zabytki a ich konstrukcja bogato zdobiona to też i obrazy do łączenia nie są proste. Drobne elementy i wiele szczegółów sprawiają, iż stopień trudności jest wysoki. No cóż Paryż wymaga :-), jednak dobra zabawa i ogromna satysfakcja po skończonym projekcie gwarantowana. 


Ignacy zapalony podróżnik, zafascynowany od dawna Paryżem, przestudiował już książkę od a do z. Kilkukrotnie przeczytana teraz czeka na uzupełnienie. Przed nami godziny świetnej zabawy, ćwiczenia koncentracji, precyzji oraz wytrwałości :-)


Gorąco polecamy!!!

Książkę znajdziecie TUTAJ 

Egmont Polska

Komentarze

  1. Książka wygląda naprawdę ciekawie. W sumie nie ma się co dziwić, Egmont kojarzy mi się z dobrą jakością.
    Pozdrawiam,
    Wiecznie Zaczytana z wmolikowie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubiłam takie łaczenia kropek. Nie mogłam się doczekać kiedy już pokoloruję połączony obrazek

    OdpowiedzUsuń
  3. W dzieciństwie też takie lubiłam.
    Teraz też przecież fajnie bym się bawiła. Trening dloni w dobie komputeryzacji jest na wagę zlota

    OdpowiedzUsuń
  4. Ekstra kopeczki pomysłowe alternatywa dla malowanek

    OdpowiedzUsuń
  5. mamy Krakó i jest MEGA! Karol już połączył wszystkie zabytki! RTeraz jak będzie ciepło idziemy na zwiedzanie!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Ponad 100 pomysłów na prace plastyczne dla dzieci

Dla wszystkich którzy lubią kreatywne zabawy postanowiłam zabrać w jednym miejscu ponad..... pomysłów na prace plastyczne. Proste w wykonaniu, nie potrzebują dużych nakładów materiałów ani czasu. Mamy nadzieje, że spodoba Wam się takie zestawienie :-)  

Niezbędnik każdego chłopaka oraz Niezbędnik akażdej dziewczyny. Jak ogarnąć dojrzewanie - Wydawnictwo Debit

Dziś chciałam Wam przybliżyć dwie bardzo wartościowe książki, które w bardzo prosty, przystępny a przy tym subtelny sposób opisują zmiany jakie powstają w ciele dojrzewającego nastolatka. Dwa niezbędniki, jeden skierowany do chłopców, drugi do dziewczynek, to książki, które powinny trafić w ręce każdego nastolatka. Publikacje ukazały się na rynku nakładem Wydawnictwa Debit .

Uciekający pieprz - "Wakacyjne PIĄTKI z eksperymentami"

Kolejny wakacyjny piątek i kolejny eksperyment w ramach inicjatywy "Wakacyjne PIĄTKI z eksperymentami ", której pomysłodawczynią jest  Karolowamama .  Do wykonania naszego eksperymentu - uciekający pieprz - potrzebujemy: - miski/głębokiego talerza, -  pieprzu, - płynu do naczyń, - małego pojemnika, - wody.