sobota, 27 sierpnia 2016

Nauka kolorów w języku angielskim dla przedszkolaków

Dzisiaj pokarzemy Wam dwie zabawy, podczas których wasze pociechy szybko nauczą się kolorów w języku angielskim :-)  




Pierwsza propozycja to Trójelementowe Karty Montessori, przedstawiające samochody, każdy w innym kolorze oraz podpisy . Jest to komplet 10 zestawów po trzy elementy każdy (karta z napisem, sama karta bez napisu oraz sam napis, w sumie 30 elementów).



Ja nasze karty zalaminowałam oraz przygotowałam podkładki do których przykleiłam karty z rysunkiem i napisem. Po drugiej stronie znajdują się dwa rzepy, do których Ignacy dopasowuje odpowiedni obrazek i napis.


Dodatkowym ułatwieniem jest zastosowanie kolorowej czcionki (odpowiadającej danemu kolorowi), dzięki czemu dziecko czytając poszczególne kolory odpowiednio kojarzy go z kolorem. Po opanowaniu przez dziecko tego etapu, można przejść do napisów w kolorze czarnym.












Karty do pobrania TUTAJ 

Gdy Ignaś uczył się kolorów po angielsku przygotowałam mu również tablicę. Do jej przygotowania wykorzystałam napisy z poprzednio opisanego zestawu, zalaminowaną kartkę papieru, kolorowy filc oraz rzepy samoprzylepne. Wycięłam paski (w takich samych kolorach co napisy), przykleiłam je do kartki taśmą dwustronną, następnie przykleiłam rzepy i plansza była gotowa :-)











Życzymy miłej zabawy :-)

2 komentarze: