Przejdź do głównej zawartości

Jak szybko, tanio i efektownie odmienić każdy salon jednym detalem

Dziś chciałam Wam pokazać w jaki sposób postanowiłam wyeksponować zdjęcia w naszym salonie. Przyznam Wam się, że od dłuższego już czasu szukałam pomysłu w jaki sposób to zrobić. W naszym poprzednim domu mieliśmy tradycyjne ramki, jednak zwyczajnie znudziły mi się :-) Po krótkich poszukiwaniach i przejrzeniu kilku inspiracji wiedziałam już w którym kierunku chcę pójść. 


Rozpoczęłam od wybrania zdjęć, które chciała aby znalazły się w naszej galerii. Postanowiłam nieco cofnąć się w czasie i wybrałam zdjęcia z pierwszych trzech lat życia Ignasia. Jednak nie są to tylko kolejne zdjęcia, których mamy tysiące, każde z nich wiąże się z konkretnym wspomnieniem, wydarzeniem bądź sytuacją. Dzięki temu za każdym razem gdy je przeglądamy, wywołują u nas moc wspomnień i wzruszeń. 

Następnym krokiem było wywołanie wybranych zdjęć. I tu po raz kolejny postawiłam na FotoBum. Tym razem wybrałam fotokwadraty czyli zdjęcia w formacie 7,5 x 7,5 cm. Podobnie jak przy projektowaniu fotoalbumu, tak i tym razem wszystko poszło szybko i sprawnie. Wystarczyło jedynie po wybraniu produktu wgrać zdjęcia i odpowiednie je przyciąć, tak aby powstał z nich kwadrat. Następnie zatwierdzamy cały projekt i zamówienie jest już gotowe. Realizacja to zaledwie 2-3 dni robocze. Dodam jeszcze, że wybrałam opcję 20 sztuk, natomiast istnieje także możliwość zamówienia 40. Nasze fotokwadraty zostały wydrukowane na bardzo grubym papierze a ich jakość jest na najwyższym poziomie. Obecnie stanowią piękną ozdobę naszego salonu :-) 


Aby wykonać nasz "kolarz" potrzebowała poza zdjęciami taką sami ilość malutkich spinaczy, patyk oraz włóczkę. 


Jasną włóczką owinęłam patyk tworząc jednocześnie zawieszkę.



Następnie do gotowej podstawy przywiązałam trzy sznurki, rozmieszczając je równomiernie na całości patyka. Teraz pozostało już tylko przypięcie zdjęć :-) 


A tak prezentują się wybrane zdjęcia :-)







A tak prezentuje się całość :-) I jak podoba Wam się? Nam bardzo :-):-) Fotokwadraty okazały się strzałem w dziesiątkę, dzięki takiemu rozwiązaniu nasz salon nabrał wyjątkowego i niepowtarzalnego uroku :-) Polecamy każdemu kto myśli o zastąpieniu tradycyjnych ramek czymś innym :-) 


Fotokwadraty możecie zamówić TUTAJ 

UWAGA!!!

Korzystając z powyższego linka przy każdym zamówieniu złożonym na stronie FotoBum otrzymacie 10% rabatu

https://fotobum.pl/


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Ponad 100 pomysłów na prace plastyczne dla dzieci

Dla wszystkich którzy lubią kreatywne zabawy postanowiłam zabrać w jednym miejscu ponad..... pomysłów na prace plastyczne. Proste w wykonaniu, nie potrzebują dużych nakładów materiałów ani czasu. Mamy nadzieje, że spodoba Wam się takie zestawienie :-)  

Niezbędnik każdego chłopaka oraz Niezbędnik akażdej dziewczyny. Jak ogarnąć dojrzewanie - Wydawnictwo Debit

Dziś chciałam Wam przybliżyć dwie bardzo wartościowe książki, które w bardzo prosty, przystępny a przy tym subtelny sposób opisują zmiany jakie powstają w ciele dojrzewającego nastolatka. Dwa niezbędniki, jeden skierowany do chłopców, drugi do dziewczynek, to książki, które powinny trafić w ręce każdego nastolatka. Publikacje ukazały się na rynku nakładem Wydawnictwa Debit .

Uciekający pieprz - "Wakacyjne PIĄTKI z eksperymentami"

Kolejny wakacyjny piątek i kolejny eksperyment w ramach inicjatywy "Wakacyjne PIĄTKI z eksperymentami ", której pomysłodawczynią jest  Karolowamama .  Do wykonania naszego eksperymentu - uciekający pieprz - potrzebujemy: - miski/głębokiego talerza, -  pieprzu, - płynu do naczyń, - małego pojemnika, - wody.